...dan juga laman web rasmi Menteri yang kuat berbohong.

   lebih-lebih lagi dalam Pilihanraya Umum 2008!        .

Pemaju Blog = Anti Homo

azalinalesbian@yahoo.com

               

[untitled2.jpg]

[BANNERINTRO.jpg]

 

Sejujur manakah kata-kata Azalina untuk terus berkhidmat untuk bangsa, dan dalam tempoh itu juga Azalina dengan sengaja telah merompak wang rakyat untuk kepuasan hidupnya. Bukan isu lesbian yang ingin di'highlight'kan. Bukan isu rasuah yang ingin diketengahkan. Isu yang mesti diambil tindakan adalah;

 

Azalina mesti DIHENTIKAN!

 

Blog ini mengupas isu-isu yang berkaitan dengan menteri yang korupsi dan mohon perhatian pucuk pimpinan untuk MEMECAT menteri-menteri pemusnah ini.

 

 

 

PELAKON UTAMA SKANDAL LESBIAN AZALINA;

 

Azalina - Menteri Belia dan Sukan Negara Islam - Malaysia.

Sabrina - Pasangan lesbian Azalina. Isteri kepada jutawan terkemuka tanahair.

Azareena - 'anak' hasil hubungan pasangan lesbian Azalina + Sabrina.

 

 

[BBLsmall.gif]

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

SHOW 'UR SUPPORT!

FUND TO US!

Blog Developers =

Anti Homo (Bloggers)

Homo Sapien (Journalist)

azalinalesbian@yahoo.com

 

 

bloggers-united-medium.jpg

Hi There!

 

Hadi; Apa nak jadi Azalina?

Lah; ...lah... mana aku tau.

 

 
 

Wednesday, February 13, 2008

Larangan membujang untuk renungan Azalina Othman

Azamin Amin
Tue Feb 12, 08 10:26:28 am MYT
Harakahdaily.net

KUALA LUMPUR, 12 Feb (Hrkh) - Menteri Belia dan Sukan, Dato' Seri Azalina Othman Said yang mengutamakan rakyat melebihi diri sendiri menjadi punca beliau masih belum berkahwin dilihat kontra dengan saranan yang dianjurkan oleh agama.

Dalam surah al-Maidah ayat 87 menjelaskan tindakan yang dianggap melampau termasuk yang berkemampuan untuk berkahwin tetapi mengutamakan yang lain daripada tuntutan agama yang boleh dikaitkan dengan kenyataan Azalina tersebut.

"Hai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengharamkan apa yang dihalalkan oleh Allah kepada kamu dan jangan kamu melampaui batas karena Allah tidak suka kepada orang-orang yang melampaui batas."

Rasulullah s.a.w juga pernah bersabda:'...Kamukah tadi yang berkata begini dan begitu? Demi Allah, bukankah aku ini orang yang paling taqwa kepada Allah, tetapi aku pun tetap berpuasa dan berbuka, shalat dan tidur dan menikah. Barang siapa membenci tuntunanku berarti ia bukan dari umatku." (Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim)

Kata imam al-Qurtuby bahawa orang bujang yang sudah mampu kahwin dan takut dirinya dan agamanya jadi rosak, sedangkan tiada jalan untuk menyelamatkan diri kecuali dengan kahwin, maka tiada perselisihan pendapat tentang wajibnya ia kahwin.

"Dan kahwinilah bujang-bujang kamu dan budak laki-laki dan perempuan yang telah patut kahwin. Jika mereka itu miskin, maka nanti Allah berikan kecukupan kepada mereka dengan kurnia-Nya. Dan Allah Maha Luas kurniaNya dan Maha Tahu." (rujuk surah An Nur ayat 32). - mks.

 

 

 

SALURAN BERKAIT;

 

Malaysiakini

Agendadaily

Harakahdaily

KPMU.net

MyKMU.Net

Parlimen Pengerang

Menteri B&S

UMNO Johor

LensaMBS

 

 

 

INFO UNDI 2008

 

 

 

 

Barisan Nasional

BNBBC

Islam Hadhari

Kementerian Belia Sukan

Menteri Belia Sukan

Pemuda UMNO

Puteri UMNO

Umno Online

Wanita UMNO

Web Perdana Menteri

 

.

 

Gambar sudah menjadi bukti. Azalina berprofil buruk. Menteri yang membela rakyat kini menjerumuskan rakyat ke arah sesuatu yang menyonsang dari lumrah.

 

Apa yang kita tunggu lagi? Mahukah kita meneruskan kegiatan sumbang Menteri Lesbian ini bermaharajalela? Pak Lah mestilah mengheret Azalina ke Jawatankuasa Disiplin UMNO!

 

Lucutkan semua jawatan Azalina dalam kerajaan dan politik!

 

.